2014. január 30., csütörtök

Játék - Ismerjük meg egymást!

A játékot Szera indította útjára. Lényege, hogy aki ránk volt kíváncsi annak beírjuk a nevét linkeljük az oldalát és elárulunk magunkról 7 olyan információt amit, esetleg még nem tettünk. Majd kiválasztunk 7 bloggert akikre mi is kíváncsiak vagyunk.
A kiválasztott játékosoknak szóljunk, hogy őket választottuk, így nem fog megszakadni a játék.
Bár egyszer régen volt már hasonló amiben részt vettem, de a rövid idő hiánya miatt nem találtam meg.

Elhihetitek nem vagyok különleges ember, nincsenek feltűnő és egyedi szokásaim így nehéz lesz, de igyekszem!
Akik pedig rám voltak kíváncsiak az Kokki Ildi, Marka, Pipacs, Csigabige és Brigitta.

Tehát 7 dolog rólam:

1) Szeretem a szép várakat, hegyeket, természeti vizeket, a havat, a nyarat, a családomat, a fényképezést, a filmeket, könyveket, lakberendezést, a kézműves dolgokat, a szárogató gépemet ☺, a szánkózást (amit gyerekkorom óta hiányolok), a virágokat, a finom ételeket, süteményeket, a blogomat és persze újra a családomat!

2) Akik közel állnak hozzám sokszor érezhetik a kíméletlen őszinteségem, sajnos megbocsájtok azoknak is akik megbántanak, becsapnak, és mindig magamban keresem a hibát, még akkor is, ha egyértelműen a másikban kéne.

3) A nagylányom 13-án született, sosem voltam babonás erre a számra, de most még szerencsésnek is tartom, sőt Esztim, 2013. január 13-án pénteken(!) lett 13 éves! :)))

4) Az életemből teljesen kimarad a bulizás, diszkózás szüleim féltése miatt. Persze az is közrejátszott, hogy férjemet 17 évesen ismertem meg! Ja, Apával 1993-ban eljutottam a U2 Zooropa című lemezének megjelenésekor zajló turnéjuk, Berlini koncertjére, ahol trabantok lógtak a színpad fölött! :)

5) Vágyaim, eljutni Skóciába, Toszkánába, Párizsba! Svájcban napozni a havas helycsúcsok között. Megtanulni angolul, birtokba venni álmaim konyháját.
 
 

6) Autóvezetéses időszakom kezdetén, figyelmetlenségemnek köszönhetően volt szerencsém találkozni egy kamionnal, így az autó bal oldala finoman fogalmazva lehámlott, szerencsére az őrangyalom nem tétlenkedett. 
A kamionsofőr egy nagyon kedves ember volt, valahol neki is köszönhetem, hogy még élek! Azóta koccanásom sem volt! Lekopogtam! :)))
 Nem szép látvány...

7) Sokáig tartottuk magunka a férjemmel ahhoz az elhatározáshoz, hogy csak egy gyerekünk legyen, mert akkor azt az egyet teljességgel tudjuk segíteni, támogatni. Aztán mikor Esztim 9 éves lett, mégis úgy döntöttünk, hogy szeretnénk neki testvért, így a következő hónapban már várandós voltam Annával. 36 évesen is lehet anyává válni, nem bántam meg, sőt boldogok vagyunk, hogy nem szalasztottuk el az utolsó lehetőségünket.
Na erről beszélek, egy égetnivaló tünemény! :)))
Hát ennyi...
Akikre pedig én vagyok kíváncsi (elnézést, de csak 3-at választok, mert úgy látom már majdnem mindenki sorra került):

Hajnit és Zolit (őket vehetjük kettőnek :))))

További jó játékot mindenkinek!

10 megjegyzés:

  1. Örülök hogy egy kicsit jobban megismertelek és hogy láthattam újra ha csak képen is a két gyönyörű kislányodat:))
    Köszönöm a játékra való meghívást:))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó kis bejegyzés :) Skócia nekem is nagy álmom :) Én egy suzuki törtem totálkárosra, azt mondták akkor, hogy örüljek, hogy élve szálltam ki a kocsiból, szóval el tudom képzelni, te mit éltél át a kamionos találkozáskor. Anna egy csoda, olyan tüneményes. Imádom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lilla sok hasonlóság van köztünk! :))) Köszönöm! ♥

      Törlés
  3. Köszönöm, hogy részt vettél a játékban. Jó volt a soraidat olvasni és kicsit jobban megismerni :)

    VálaszTörlés
  4. Jó volt elolvasni :) Olyan gyönyörűek a lányok, mint az anyukájuk :)

    VálaszTörlés
  5. De szupi volt ezt végigolvasni, pedig én egyáltalán nem is ismerlek, meg nem is olvaslak olyan régen, de a receptek nagyon-nagyon jók mindig, ezúton is köszönöm! A lányok meg, hát nagyon édesek! Mind a kettő! vagyis, mind a három ;) Veled együtt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Millus nagyon aranyos volt amit írtál, köszönöm szépen!!! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...