2012. január 19., csütörtök

Díjeső

Megint elért minket a díjdömping! Nagy öröm díjat kapni, igaz van vele tennivaló és sosem tudhatom, hogy akinek továbbadom, örül-e vagy melegebb éghajlatra kíván e kedves gesztus miatt. Őszinte leszek néha nekem is terhes, ugyanakkor jólesik, hogy valaki, valakik éppen rám gondoltak, ezért eleget téve a kedves díjakkal járó kötelességemnek közzéteszem és tovább is adom. :)

Az egyik díjat Gizitől kaptam akitől sok kedvességet kapok a hozzászólásain keresztül és akinek az oldalán csodásabbnál-csodásabb sütemények, ételek követik egymást napról-napra. Had említsem meg a másik blogját Gizi képei címmel, ahol gyönyörű fotókkal találkozhatunk és a képeken keresztül egy kicsit az Ő világába is bepillantást nyerhetünk. Kedves Gizi köszönöm a díjat! :)


A másik díjat pedig kicsi Pannától kaptam, aki fiatalságával, Mosolyfiús történeteivel és nagy tehetségével a konyhában mindig vidámságot csal a szám sarkába. Remélem még akkor is blogolni fog mikor családja lesz és akkor elmondhatjuk, hogy a szemünk előtt zajlottak élete igencsak jelentős eseményei! :D Ígérd meg Panna!! :)) Köszönöm Neked is a díjat!
Ide kell írjam Marikát is akitől pedig a napokban kaptam meg ugyanezt a díjat, neked is nagyon köszönöm!




A két díjat egyszerre adnám tovább és Panna díjához még 3 dolgot el kell áruljak magamról. Volt már egy hasonló díj ahol 10 dolgot kellett felsorolni, most próbálok 3 újat találni.

  1. Itt utánzom Pannát, mert én is pár hete annyira rákattantam a kötésre, hogy ha akad egy kis szabadidőm már kötök is! ;D A második sálnál tartok és vannak hiányosságaim!!  ))):)
  2. A McDonalds-ba, a sültkrumplit szeretem a csokifagyiba tunkolva enni! :D
  3. 16 évesen ismertem meg Apát vagyis kis férjemet, azóta szünet nélkül együtt vagyunk. :)


Adnám mindenkinek, de az ugye nem lehetséges
így 4 újonnan megismert bloggerinának adnám tovább a díjakat:

Fogadjátok sok szeretettel! (Remélem nem fogok csuklani! :)))

23 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, nagyon jól esik, hogy gondoltál rám ezzel(ezekkel) a díjjal(díjakkal) kapcsolatban.

    VálaszTörlés
  2. Te perverz vagy! Fagyiba sültkrumplit??:DD Köszönettel elviszem a díjat, beteszem a trófeiám közé...Barbitól, az újonnan megismert "kolleginától"!)) Újonnan..azért ezért most orrba vágtalak..:DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert nem kéne olyan sokat mozogni ám! Na majd reggel ezzel ébresztelek!:DDD

      Törlés
  3. Én is gratulálok, Barbi :) Látszik, hogy nem járok mekibe, ilyen kombinációt kínálnak? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csak én vagyok ilyen elvetemült! :)) Köszi Vicuska! :)

      Törlés
  4. Köszönöm szépen,hogy gondoltál rám Barbi!

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a díjakhoz! kissé engem is mellbe vágott, a sült krumpli -fagyi kombináció :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Márti :DD, neked nincs ilyen fura ételkombinációd? Különben köszi a gratulációt!! :))

      Törlés
  6. Én is gratulálok:) sült krumpli és fagyi??? Jesszusmaris, mik derülnek ki.:):)

    VálaszTörlés
  7. Eszembe jutott egy: a vizes kristálycukros kenyeret ismered?? Gyerekkoromban nagymamám azt adott, ha éppen nem volt más kéznél. Szelet kenyér, egyik felét belemártani vízbe, jó sok cukor rá és kész. A hideg kiráz most már tőle:):):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismerem, de csak anyósom elmeséléseiből. Tuti rosszul lennék, ha ennem kéne! Én a tojássárgáját porcukorral kikeverve imádtam és még most is jóízűen megenném!! :)))

      Törlés
  8. Gratulálok a díjhoz és a 3. ponthoz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hankka köszönöm, remélem a 3. pont már örökre szól! :)

      Törlés
  9. Kedves Barbi! Nagyon köszönöm Neked ezeket a kedves szavak, teljesen zavarba hozol. Nagyon köszönöm, hogy rendszeresen látogatod a másik blogomat is, és hogy ezt megosztottad a látogatóiddal is. Nagyon szeretek hozzád jönni, mert mindig finomságokkal találom szembe magamat.

    Gratulálok a másik két díjhoz, és jó volt ezt a pár kis szösszenetet olvasni Rólad. Még nagyon sok-sok szép együtt töltött évet kívánok Nektek Apácskáddal.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gizi nagyon köszönöm a kedves szavaid, örömmel tettem, mert hasznos és szép blogjaid vannak. Azt pedig én is nagyon szeretném, hogy Apával még sokáig együtt legyünk! :))

      Törlés
  10. Gratulálok a díjakhoz! ;) A tojás sárgáját kristálycukorral én is simán elkanalazgatom, a mamám csinálta mindig, amikor édességre vágytam :) Ja és ígérem jó sokáig fogok még blogolni ;)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...